Saturday, May 15, 2010

Lahjat ovat kivoja

Minulla oli tällä viikolla synttärit ja ihka ensimmäisten yllätysjuhlieni lisäksi sain kivan kasan lahjoja.



lullai ja ywi antoivat minulle lajitelman askarteluhärpäkettä, johon kuului nappeja, victorian miniatures-koristenappeja sekä muutama nauha ja helmilajitelma.



Sain myös tietenkin iälleni sopivaa muovailuvahaa, jättinapin, pari kangastilkkua....




... Belgialaista suklaata ja hiusklipsin, jonka voin koristella itse. Sain myös kauniin lasikaulakorin, joka on antajan itse tekemä. Sain myös kolmet itse tehdyt korvakorun ja yhden rannekorun. Sinisessä purkissa olevat korvikset ja rannekoru ovat Aquilalta.


Aquila tuunasi myös hänen luokseen hylkäämäni purkin hienoksi ja toi sen takaisin. Häneltä sain myös hiusvärin.




Sisareltani sain cernit-massaa ja paperinarua lahjaksi.

Alkuviikosta tein myös nauhaostoksia ruusukkeita varten. Ostin kaupasta myös muutaman rintaneula-pohjan.


Minun piti vaihtaa paikkakuntaa ja käydä lapsuuteni kotikaupungissa etsimästä kangasta Rikku-cosplayn nauhoihin. Olen todella tyytyväinen, että viimein löysin sopivan kankaan.




Sisareni osti kurpitsa- ja ankka-koristenapin, joilla koristelen hänelle ruusukkeet. Niihin täytyy vain etsiä nauhat.

Olen siis vanhempieni luona viettämässä viikonloppua. Täälläkin on ollut mahtava keli ja päivällä kannoinkin ompelukoneen kuistille ja ompelin erästä mekkoani joka on tässä ollut tekeillä puolisen vuotta. (Kyllä se sama mekko josta olen aikaisemminkin puhunut. Nyt puutuu oikeastaan enää vetoketjun ompeleminen.) Se oli ihan miellyttävää ja sai nauttia ulkoilmasta ja auringon harvinaisesta lämmöstä sen sijaa, että joutuisi kykkimään sisällä.

No comments:

Post a Comment

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita. On myös mukava kuulla keitä täällä käy.